Poad’s IRC Quotes

These are quotes of our IRC bot Poad. He will collect anything we say and attempt to use it later to converse, and these are the outcomes:

Please note that some of the language and/or content on this page may be considered inappropriate for some.

Date: 5/07/12

[21:46:29] <Poados> you know what you need? buttchex
[21:46:48] <Solum> Buttchex?
[21:46:50] <Poados> mmm sounds nice
[21:48:09] <Poados> wolf you busy?
[21:49:28] <Poados> wij
[21:49:31] <Poados> okay ready?
[21:49:32] <Poados> put it in

Date: 5/04/12

<Poados> hey Wolf
<Wolf> Hi Poados > >;
<Poados> what the fuck would thats fucking with my browser
<Wolf> I don’t know > >;
<Poados> that would be great
<Wolf> no
<Poados> no, I tested it, as I mentioned
<Wolf> what’s wrong with it?
<Poados> idk why we stopped. after we fixed all the bugs we just
<Jelly> you just what?
<Poados> EXTERMINATE
<Jelly> :D!
<Poados> you can die
 Jelly dies.
<Wolf> Ah damn it NO POADOS NO!
 Wolf hits Poados
 Poados pats the sad Sander
<Poados> YOU WILL OBEY
<Wolf> That’s a BAD Poados!
<Poados> anyone alivw yet?

[21:30:34] <Poados> YOU WILL OBEY
[21:52:36] <kalez> no, no i will not
[21:52:42] <Poados> yes
[21:52:44] <kalez> no
[21:52:47] <Poados> yes
[21:52:51] <kalez> never!
[21:52:52] <Poados> dude
[21:52:55] <kalez> what?
[21:53:00] <Poados> ok

Date: 5/03/12

[03:11:29] <Ookie> YOU WILL OBEY
[203:11:34] <Poados> EXTERMINATE
[03:11:39] <Ookie> :D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[03:11:41] <Poados> XD

Date: 5/01/12

<Toops> Can’t…look at…script editor…any…longer
<Poados> dude
<Toops> what poad
<Wolf> you’re looking at his privates
<Wolf> and publics
<Toops> haha
<Wolf> and setters and getters
<Poados> which is really hard at some points!
<Wolf> Poad!
<Wolf> Gross dude.
<Poados> oh yeah and uh
<Poados> nice
<Wolf> No!

Date: 4/29/12

[13:34:44] <Poados> Yeah, I don’
[13:34:50] <Toops> ?
[13:35:09] <Toops> don’t what?
[13:35:19] <Wolf> he don’
[13:35:25] <Toops> I guess he don’
[13:35:34] <kalez> he don’ wut?
[13:35:38] <Wolf> he don’
[13:35:44] <Toops> maybe he just don’ kalez
[13:35:52] <Wolf> yeah he don’
[13:35:53] <Poados> ._.
[13:35:58] <kalez> lol
[13:36:07] <kalez> he don’ like us mocking him
[13:36:10] <Poados> :|
[13:36:17] <Toops> hahaha
[13:36:52] <Toops> shoe’s on the other foot, how’s it feel poad?
[13:36:54] <Poados> fake
[13:37:11] <Toops> :|

[13:32:04] <Toops> Poados needs a nude code
[13:32:09] <Wolf> lulz
[13:32:26] <kalez> o.O
[13:32:27] <Poados> gah
[13:32:34] <kalez> he doesnt agree lol
[13:32:38] <Toops> guess not

Date: 4/27/12

<Poados> @Wolf: I’m well. Mapping out a city in paint. (or trying to, lol)
<Poados> How are you?
<Wolf> @Poados: I was having fun until your message prompt froze my game.
<Wolf> Thanks a lot. Ass.
<Wolf> < _ >
<Poados> o w o
<Poados> haha that was pretty brilliany btw
<Poados> I’m still laughing
<Wolf> shut up poad. T  T

Date: 4/17/12

[20:32:43] –>| Chugs (Mibbit@FC06CBCE.77DC97F5.F909E909.IP) has joined #rmc
[20:32:55] =-= Mode #rmc +v Chugs by ChanServ
[20:34:13] <kalez> hi Bobo
[20:35:00] <Chugs> hai
[20:36:09] <Poados> Chugs is my hero ^o^/
[20:36:57] <Chugs> <3
[20:38:19] <Poados> I think we should burn him at the stake
[20:38:39] <Chugs> i dont think we should do that at all…

Date: 4/14/12

[17:20] <Poados> I’d hit it
[17:20] <~kalez> im sure you woud Poad
[17:20] <Poados> i was just doing that right now
[17:20] <Poados> the wild stuff lol
[17:21] <Poados> Well, everyone has different tastes.
[17:22] <~kalez> he was just having wild sex apparently
[17:23] <Poados> i just woke up
[17:23] <~kalez> in his sleep
[17:23] <Poados> Immediately after I went “Toops?”

[17:24] <Poados> i will in a minute
[17:24] <Poados> hi lulu
[17:24] <@Lunara> Hi Poad.
[17:25] <Poados> xD
[17:25] <Poados> wat
[17:26] <Poados> mah poneh make my pc has it stuck all night
[17:27] <Poados> Tevak hasn’t seen it though.
[17:27] <Tevak> poad
[17:27] <Tevak> leave me alone
[17:27] <Poados> wat
[17:29] * Poados is now known as Glamazon
[17:29] <Glamazon> LOL
[17:30] * Glamazon is now known as Poados
[17:30] * kalez (~uberfail@synIRC-331E9BFA.dsl.bell.ca) has joined #rmc
[17:30] * ChanServ sets mode: +qo kalez kalez
[17:31] <Poados> fail.
[17:31] <~kalez> what? you fail!

[17:34] <~kalez> !stats
[17:34] <@Lunara> !stats
[17:34] <%Ookie> !stats
[17:34] <%Ookie> chain o w o
[17:34] <Poados> O W O
[17:34] <%Ookie> AHAHAHA YES
[17:35] <%Ookie> Poad is the first robot to ever repeat “owo”
[17:35] <%Ookie> i’m happy ;w;

[17:35] <%Ookie> and apparently i type more symbols than words
[17:35] <%Ookie> unless a space counts as a symbol
[17:35] <Poados> its just tat your mexican
[17:35] <%Ookie> ……………………
[17:35] <%Ookie> :x
[17:36] <%Ookie> Poad that’s rude.. i AM half mexican
[17:36] <%Ookie> >_>
[17:36] <Poados> How’s it taste?
[17:36] <%Ookie> ……………..
[17:36] <JustSarah> Nothing wrong with Mexican.

[17:41] <Poados> maybe he’s stuck xD
[17:41] <Poados> poor Kalez
[17:41] <~kalez> o.O
[17:41] <Poados> wasn’t me :P
[17:41] <@Lunara> xD
[17:41] <~kalez> ffff waht yes it was
[17:41] <~kalez> poads a liar
[17:41] <Poados> wat
[17:41] <Poados> PROVE IT!

[17:50] <~kalez> got it! spybot file shreadder
[17:50] <Poados> share!
[17:51] <~kalez> NOM NOM NOM its gone fucker
[17:51] <Poados> I don’t regret it though

[17:53] <Poados> yep
[17:54] <Poados> Hey Shiro, I’m done!
[17:54] <Poados> its only half done though
[17:55] <Shiro> good shit poados lets see it
[17:55] <Poados> http://www.youtube.com/watch?v=FgQxfYKYqBk
[17:56] <Poados> i dont know what to make of it lol

[17:57] <Poados> Cause who’s going to pay match lines and phrases
[17:59] <Poados> kalez is xD
[17:59] <~kalez> i am not!
[17:59] <Poados> I don’t like that, Dave.
[17:59] <~kalez> fuck you Poad!
[18:00] <Poados> your mom
[18:00] <~kalez> XD
[18:01] <Poados> i just say cooler things
[18:02] * Poados is now known as AFKalez
[18:02] <AFKalez> XD
[18:03] <AFKalez> Now I’m depressed.
[18:04] <AFKalez> stop talking to yourself
[18:04] * AFKalez is now known as Poados

[18:07] <+Chugs> hai all
[18:07] <Poados> hi
[18:08] <@Lunara> Hey Bobo
[18:09] <Poados> HOW ARE YOU GENTLEMEN !!
[18:09] <~kalez> wait.. wtf just happened lol
[18:09] <+Chugs> hey Lulu =]
[18:09] <Poados> idk
[18:10] <Poados> you have to make a selection first
[18:11] <Poados> No wait, I’m a dumbass
[18:12] <Poados> hi lulu
[18:12] <~kalez> he just non stop
[18:12] <Poados> Sander is here though
[18:12] <@Lunara> Lol …
[18:13] <+Chugs> lol’d
[18:13] <Poados> XD

[18:13] <Poados> bbl
[18:13] <%Ookie> :|
[18:13] <%Ookie> good
[18:13] <%Ookie> dont come back
[18:13] <~kalez> lol
[18:13] <Poados> k
[18:13] <+Chugs> Okay see you when you get back
[18:13] <%Ookie> :x
[18:13] <%Ookie> xD
[18:13] <%Ookie> STOPPIT
[18:13] <%Ookie> JUST STOP
[18:14] <Poados> OwO!!!
[18:14] <%Ookie> NO
[18:14] <%Ookie> BAD
[18:14] <Poados> i just say cooler things
[18:14] <%Ookie> :x
[18:15] <%Ookie> Kalez didnt i tell you he would quote me
[18:15] <Poados> I can if you want.

[18:18] <+Chugs> How awesome would it be to have a real life poad just shouting stuff out randomly like this
[18:19] <~kalez> very
[18:19] <+Chugs> right on
[18:19] <~kalez> like a shoulder bot
[18:20] <~kalez> though actual poad should be more offensive and swear more
[18:20] <Poados> that could get annoying lol
[18:20] <~kalez> true
[18:20] <Poados> just when you least suspect it, suprise butt sex
[18:21] <+Chugs> He just hogs all the conversation now ;O
[18:21] <%Ookie> poad WOULD repeat that line
[18:21] <%Ookie> lol
[18:22] <Poados> Creepy.
[18:22] <~kalez> that, was awesome

[18:25] <Poados> Ookie xD
[18:25] <%Ookie> Poad xD
[18:26] <+Chugs> I think he likes you
[18:26] <%Ookie> o//w//o
[18:26] <Poados> a/s/l?
[18:26] <+Chugs> 12/f/florida, wanna meet up?
[18:26] <%Ookie> i think we’re moving a little too fast…
[18:26] <Poados> not yet
[18:26] <%Ookie> :x
[18:26] <+Chugs> AHAHAHA
[18:26] <Poados> Sander is still here though
[18:27] <%Sander> Bobo, why don’t you take a seat over there. |:<
[18:28] <Poados> brb kids
[18:28] <+Chugs> Hey, I AM the bait. You take the seat. :|
[18:28] <Poados> Know what my favorite thing about thirty three year olds is?
[18:29] <+Chugs> No… Poad, please do tell. >_>
[18:29] <Poados> idk

[18:30] <Poados> have you seen it yet? lemme get a link
[18:30] <Poados> its ava-community.forumfree.co.uk
[18:30] <%Ookie> thanks for the support, Poad
[18:31] <Poados> I don’t think Tevak has seen it.
[18:31] <%Ookie> free advertisement
[18:31] <%Ookie> lolol
[18:31] <Poados> just when you least suspect it, suprise butt sex
[18:31] <Tevak> Poados leave me alooooooone

[18:33] <Poados> Chugs is my hero ^o^/
[18:33] <+Chugs> I am so touched!

[19:42] <Poados> You know what’s better? Bacon.
[19:42] <Poados> pink or brown?
[19:46] <Poados> tempting, but I think I’ll keep what we have now
[19:47] <@Lunara> Poad’s talking to himself about bacon, apparently.

[19:56] * Poados is now known as Bobopolis
[19:56] <Bobopolis> xD
[19:57] <Bobopolis> sup kalez
[19:57] <~kalez> lol
[19:57] <~kalez> hi bobo
[19:57] <Bobopolis> hello
[19:58] <Bobopolis> I like this
[19:58] * Bobopolis is now known as Poados

[20:15] <Poados> #rmc Wolf Hr% ~MrYOURMOM@synIRC-943054AD.asm.bellsouth.net :0 FUCKYOU
[20:16] <%Wolf> wtf
[20:16] <%Wolf> IS that what is shows everytime I log in? :X
[20:18] <Poados> no but i like it
[20:18] <%Wolf> shaddup
[20:18] <Poados> but when is the question
[20:19] <Poados> Ookie~ :]
[20:22] <%Ookie> . w .

[21:44] <Poados> Tevak hasn’t seen it yet
[21:44] <@Lunara> xD
[21:44] <DoktorSleepless> DO YOU EVER SAY ANYTHINGELSE
[21:44] <DoktorSleepless> og;’sdfhijhgkwep
[21:44] <@Lunara> That’s the third time he’s said that today
[21:44] <Poados> Kalez.. what’s gonna be your opinion on that when your kids are teens?
[21:44] <~kalez> :|
[21:45] <@Lunara> Can’t … breathe … xD

[21:45] <DoktorSleepless> I say
[21:45] <DoktorSleepless> we kill him
[21:45] <DoktorSleepless> here and now
[21:45] <Poados> fuck you
[21:45] <DoktorSleepless> he’s too smart
[21:45] <Poados> yo kro
[21:45] <~kalez> LOL
[21:45] <DoktorSleepless> riggs coded skynet
[21:45] <DoktorSleepless> ;-;
[21:46] <DoktorSleepless> it’s the end

[21:51] <Poados> I’m buzzed which means I can place blame on anything I say on alcohol!
[21:51] <Poados> too late XD
[21:53] <~kalez> a drunk poad? this just gets better
[21:53] <Poados> He’s fortunate I stopped carrying knives
[21:54] <~kalez> o.O
[21:54] <Poados> you sit there freaking out

[21:55] <Poados> i wish lulu was here
[21:56] <Poados> unless she has a saggy ass that hangs out of her panties :P
[21:56] <Poados> let me test it :P
[22:02] <@Lunara> WTF POAD
[22:03] <@Lunara> I seriously can’t stop laughing
[22:03] <Poados> shh shes here
[22:03] <@Lunara> This is getting ridiculous
[22:05] <Poados> one right after the other
[22:05] <@Lunara> Yes Poad, you’re on a roll.

[22:06] <JustSarah> Anyone here have dropbox?
[22:06] <Poados> I used to, but then I thought, what am I doing?
[22:07] <Poados> well let me put it this way
[22:07] <Poados> it’s great

[22:08] <Poados> no i will not be your wife
[22:10] <Poados> you know what surprises me the most about rm communities
[22:10] <Poados> just when you least suspect it, surprise butt sex
[22:11] <@Lunara> LOL
[22:12] <Poados> playing with Poad a little
[22:13] <JustSarah> Why Poad would be playing with himself I don’t know.

[22:15] <Poados> Wolf, Lulu
[22:15] <Poados> you sit there freaking out
[22:15] <Poados> ever have that hand you cant get rid of? fuckign space bar
[22:16] <Poados> it’s pretty handy

[22:22] <Poados> Shit. It’s almost 11?
[22:23] <%Wolf> Sure… somewhere… I’m sure it is almost 11.
[22:23] <%Wolf> I’m huunnngry
[22:23] <@Lunara> Here it’s almost 11
[22:23] <Poados> The frantic meat slapping
[22:23] <%Wolf> eww
[22:23] <@Lunara> Lol

[22:23] * kalez sets mode: +m
[22:23] <~kalez> finally
[22:24] <~kalez> muted him for a bit
[22:24] * Poados is now known as AFKalez
[22:24] <@Lunara> xD
[22:24] <%Wolf> lol
[22:24] <~kalez> fuck
[22:24] <~kalez> so now hes talking to himself
[22:24] * AFKalez is now known as Poados
[22:25] <~kalez> omg
[22:25] <~kalez> he just messaged me
[22:25] <@Lunara> o.o
[22:25] <%Wolf> haha what
[22:25] <%Ookie> who is he
[22:25] <%Ookie> ?
[22:25] <%Ookie> o w o
[22:25] <@Lunara> What did he say
[22:25] <~kalez> [20:55]    from(Poados)    I wouldn’t do that, Dave.
[22:25] <@Lunara> LMAO
[22:25] <%Ookie> lolol
[22:25] <~kalez> that is creepy lol
[22:26] <~kalez> in bold red letters too lol
[22:29] <@Lunara> Wow
[22:29] <@Lunara> Wtf
[22:29] <~kalez> ikr!

[22:41] * Poados is now known as ChannelTakeoverInit
[22:41] <~kalez> o.o
[22:41] <~kalez> wtf
[22:42] <%Ookie> its Riggs now
[22:42] <~kalez> skynet for sure
[22:42] <%Ookie> xD
[22:42] <%Ookie> has to be
[22:42] <@Lunara> O.O Wtf

[22:48] * kalez sets mode: -m
[22:48] <~kalez> Poad?
[22:49] <Poados> bullshit
[22:49] <Poados> lulu kick me please
[22:50] <@Lunara> :x
[22:50] <~kalez> XD
[22:50] <@Lunara> Okay

[22:55] <@Lunara> He also PM’d me on his own
[22:55] <@Lunara> Indeed
[22:55] <Poados> you dondon’t have to get butthurt
[22:55] <@Lunara> I’m not butthurt :|
[22:55] <Poados> yep
[22:55] <@Lunara> No
[22:55] <Poados> yeah
[22:55] <@Lunara> NO
[22:56] <@Lunara> I’M NOT
[22:56] <+Chugs> AHAHAHA

[23:05] <Poados> what do you think of that kalez?
[23:05] <~kalez> of what?
[23:05] <Poados> fridge door and all
[23:06] <@Lunara> Lol
[23:06] <@Lunara> I guess I’ll add the extra stuff and then go to bed.
[23:06] <Poados> what a whimp
[23:06] <@Lunara> …

[22:39:33] <Poados> Sander?
[22:39:39] <Toops> …?
[22:39:40] <Lunara> :x
[22:39:48] <Lunara> What about Sander?
[22:40:06] <Toops> What about Sander, Poad?
[22:40:07] <Poados> dick
[22:40:11] <Toops> O_O
[22:40:12] <Lunara> …
[22:40:18] <Lunara> I am not answering that.
[22:41:08] <kalez> lol
[22:41:12] <Toops> Why are you being so rude Poad? You’ve got joy_emotes loaded.
[22:41:13] <Poados> just because I can doesn’t mean I will

Advertisements
  1. That’s so mess up. Reminds you not to say rude things around your young kids. They’ll pick anything you say and use them at the weirdest occasions.

Comment on this post

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: